برنامه ریزی و کنترل پروژه

آموزش برنامه ریزی و کنترل پروژه

برنامه ریزی و کنترل پروژه

آموزش برنامه ریزی و کنترل پروژه

فارسی ساز پرنیان

برای استفاده از تقویم فارسی در محیط نرم افزار مایکروسافت پراجکت باید از فارسی ساز پرنیان استفاده کرد.این فارسی ساز به شما کمک می کند تا از امکانات تقویم شمسی در محیط های نرم افزارهای برنامه ریزی مانند پراجکت و پریماورا استفاده کنید.

اگر می خواهید آشنایی بیشتر با این نرم افزار پیدا کنید پیشنهاد می کنم از طریق لینک های زیر وارد سایت شوید

نمودار گانت


 این نمودار روش نمایش فعالیت های یک پروژه همراه با ارتباط بین آنها در طول زمان است که توسط آقای هنری گانت در اوایل قرن بیستم ابداع گردید.سادگی و نحوه خوب نمایش فعالیت ها ، روابط و زمان پروژه در این نمودار سبب گردید که به یکی از پرکاربردترین نحوه نمایش فعالیت های پروژه تبدیل گردد. آنگونه که منطق نمایش بیشتر نرم افزارهای برنامه ریزی و کنترل پروژه بر اساس این نوع نمودار شکل گرفته است.

در این نوع نمودار همانگونه که در شکل زیر ملاحظه می کنید ، محور افقی معرف زمان پروژه بوده و در محور عمودی لیست فعالیت های پروژه نشان داده شده است. همچنین توالی قرارگیری فعالیت ها نیز منطق ارتباطی فعالیت ها را نشان می دهد.

برای مطالعه ادامه مطلب در خصوص نمودار گانت  از اینجا وارد سایت شوید.

آموزش جامع متره و برآورد

  • دوره‎ آموزش جامع متره و برآورد

  • شرح و توضیح نمونه سوالات
  • بهره گیری از اساتید ممتاز
  • بیش از 540 دقیقه آموزش 
  • قابل استفاده در رایانه و پلیرهای خانگی
  • محصولی از موسسه فرهنگی لوح گسترش
  • این محصول آموزشی شامل 2 عدد DVD از طریق پست برای آدرس شما ارسال خواهد شد.

شمارش سلولهای غیرتکراری



در این فیلم آموزشی نحوه شمارش سلول های دارای مقدار یونیک ( غیر تکراری) را از طریق ترکیب توابع Sumproduct و Countif فرا میگیرید. کاربردی بودن این آموزش به شما کمک خواهد کرد تا لیست هایی که دارای تعداد زیادی اطلاعات در آنها وارد شده را از نظر شمارش تعداد منحصربفرد داده مورد بررسی قرار دهید.


برای دریافت فیلم آموزشی شمارش سلول های غیر تکراری کلیک کنید

ایجاد محدوده داینامیک برای نمودار

 هنگامی که یک نمودار را در اکسل رسم میکنیم بایستی یک محدوده را به نرم افزار معرفی کنیم تا عمل ترسیم نمودار روی آن محدوده توسط اکسل صورت پذیرد. اما این محدوده در حالت عادی یکبار قابل انتخاب است و با اضافه شدن اطلاعات به نمودار مذکور ، اطلاعاتی اضافه شده در صورتی فقط نمایش داده خواهند شد که آنها را دوباره به نرم افزار معرفی کنیم ، در غیر اینصورت تأثیری روی نمودار نخواهند داشت. در این فیلم آموزشی قصد دارم را تا شما را با روشی آشنا کنم که از طریق آن می توان یک محدوده داینامیک و قابل تغییر ایجاد کنید و با اضافه شدن اطلاعات به محدوده بصورت خودکار شاهد اعمال تغییرات در نمودار باشید.



برای دریافت فیلم آموزشی در خصوص ایجاد محدوده داینامیک در اکسل کلیک کنید